Tyto stránky používají pouze funkční cookies - pro zachování funkčnosti webové prezentace. Jiné cookies nejsou využívány.

EKONOM
Účetní a evidenční systém EKONOM

Malým a středně velkým firmám je určen ekonomický systém EKONOM. Od 1.3.2006 jsme přímým obchodním zastoupením EKONOMa pro Prahu, střední a severní Čechy. EKONOM je vytvořen na platformě MS Visual Foxpro a je tedy snadno provozovatelný na platformě Windows.

EKONOM podporuje multifiremní zpracování a má jednoduché ovládání klávesnicí i myší. EKONOM obsahuje moduly daňové evidence, podvojného účetnictví, fakturace, mezd pro malé i velké organizace, skladového hospodářství, maloobchodu, kompletace a výroby, evidence majetku  a dále celou řadu menších modulů, například knihu jízd, graficko-manažerskou nadstavbu, statistiku a další.

EKONOM podporuje drtivou většinu formátů pro výměnu dat s bankami a umožňuje tvorbu a odesílání různých formulářů ve formátu XML státní správě (přiznání a výkazy DPH, atd...) Samozřejmostí je přímý tisk do PDF i možnost přímého odesílání dokumentů pomocí vlastního e-mailového klienta, dále například export dat do mnoha různých formátů a další.


14 důvodů proč používat EKONOM:


1.  Jedno z nejstabilnějších a nejrychlejších datových prostředí.

2.  Vynikající poměr cena/výkon včetně telefonické a e-mailové podpory.

3.  Jednoduchost instalace a aktivace účetního programu, on-line aktualizace.


4.  Jednoduchý a intuitivní způsob ovládání, včetně definice vlastní pracovní plochy a možnosti uživatelských úprav tiskových sestav.


5.  Dostupnost všech funkcí z klávesnice, standardní a stromové menu. Uživatelské nastavení přístupových práv.


6.  Možnost sestavení modulů systému dle potřeb uživatele a programování plug-in  modulů „na míru“.


7.  Možnost zpětných oprav účetních dokladů s automatickou opravou všech svázaných evidencí. Kontrolní funkce na vazbu mezi prvotními doklady a zaúčtováním, kontrola spojitosti číselných řad atd.


8.  Daňová přiznání součástí účetnictví. Vícejazyčné formuláře a účetní výkazy.


9.  Zálohování dat s možností exportu a importu při práci na více samostatných počítačích.


10. Možnost on-line posílání faktur, objednávek, seznamů,  atd. e-mailem.


11. Generování podkladů pro elektronické podávání výkazů v XML (CSV): přiznání DPH, SH, ELDP, PVPOJ, PO.


12. Export tabulek a sestav do XLS, PDF, CSV, HTM formátu nebo e-mailu.


13. Aktualizace měnových kurzů z internetu a automatický přenos adres firem z databáze MFČR (ARES), VIES, atd.

14. Kvalitní technická podpora.

EKONOM - zaslání poptávky
jméno: *
telefon nebo e-mail: *
poptávka: *
Opište text z obrázku: *
 
NmU0Z